Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Λα καταστασιόν ε τρεζ απελπιστίκ

Μετά τις ανακοινώσεις ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ όπου εξέφρασαν ομοθυμαδόν τον αποτροπιασμό τους για τις καταλήψεις χώρων και αριστερών αποχωρητηρίων, αν ήμουν αστός, θα πήγαινα ήσυχος για ύπνο. Όλα στη μέγκλα ρεγουλαρισμένα. Έχουμε και λέμε::

  • Έχω το ωραίο μου αυταρχικό κράτος της ντεμέκ κοινοβουλευτικής δημοκρατίας υποστηριζόμενο αναφανδόν και από την διεθνή μπουρζουαζία (καλοί μου συνεταίροι!) η οποία άλλωστε πράττει ωσαύτως; Το έχω.
  • Κυβερνητική εναλλακτική έχω μη και μου λαχανιάσει η  ωραία μου τρικομματική; Μάλιστα: Αριστερή Κυβέρνηση το λένε, ο ΣΥΡΙΖΑ περιμένει, παλεύοντας απεγνωσμένα να κρύψει τη σιελόρροιά του. Άσε που μια παρτίδα σε-βγάζω-δεν-σε-βγάζω με τον Τσίπρα μπορεί να μου ξελαμπικάρει το Σαμαρά και να την βολέψω με ό,τι μπάλωμα μαζέψει δεξιά κι αριστερά. Και ο Τσίπρας, πάλι Τσίπρας θα είναι: λαμπάδα αναμμένη! Θα τους σπρώξω κάνα φράγκο μέσω των μεταγραφών από το κωλοπασοκ. Λοιπόν ούτε λόγος.Την έχω!
  • Μπορώ να το γυρίσω κατά φασισμό μεριά όποτε γουστάρω, αν τυχόν τα σκατώσει ο ΣΥΡΙΖΑ και σφίξουν τα γάλατα; Εμ τι τάχω λαδώσει τα γρανάζια;Τόσα λεφτά!  Βέβαια, εδώ που τα λέμε στην πραγματικότητα εγώ, δεν τους γουστάρω αυτούς τους φασίστες: δεν έχουν καθόλου πλάκα. Αλλά τι να κάνεις; Σε φέρνει και το άλλο άκρο μέχρι εδώ να πούμε. Τέλος πάντων, και βέβαια μπορώ!
  • Αν τα πράγματα σκατώσουν πολύ, μιλάμε πολύ, αν λουφάξει η αστυνομία και ο στρατός δεν υπακούει,  τη βγάζω; Μα βέβαια: λαϊκή εξουσία. με όλα τα κομφόρ, δια του κοινοβουλευτικού μου δρόμου και με τεραστίαν προσοχήν επί των υαλοπινάκων.  Φτου ξελευτερία για όλους! Τώρα βέβαια καλό θα ήταν να έσπαγε και κανένα τζάμι, για ξεκάρφωμα. Τέλος πάντων, αφού τσαλαβουτήξουν λίγο, θα βαρέσουν σιωπητήριο (όσο και να πεις είναι μανούλες στο σιωπητήριο) στο αχάριστο τεμπελαριό που έχω και ταΐζω στις επιχειρησούλες μου και στο τέλος θα με κυνηγάνε, ως συνήθως, για να μου δώσουν πίσω την εξουσία που θα νομίζουν ότι μου έχουν πάρει.Θα παραλάβω κράτος κι όχι το σημερινό μπουρδέλο. Θα γελάμε τρεις γενιές πάλι! Όλα τα έχω ξηγημένα γαμώτο! Γαμώ την κρίση μου μέσα! Τα μαλακισμένα. Τι μπορεί να μας συμβεί επιτέλους;
  • Ε  τώρα, αν πέσει ο Όλυμπος και μας πλακώσει. . .  τότε τη βάψαμε. Αλλά δεν το πιστεύω. Αχ........ νύσταξα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου